Kolporter - nasz projekt nowego wyglądu saloniku Top Presso

Joanna Bociąg

Ciepłe przekąski, słodkie wypieki i aromatyczna kawa – to oferta Top Presso, specjalnie zaprojektowanej strefy gastronomicznej, którą Kolporter od ubiegłego roku wprowadza w części nowo otwieranych saloników prasowych. Nowy koncept został opracowany i wdrożony we współpracy z naszym zespołem konsultantów

Naszym zamysłem było zaprojektowanie funkcjonalnego miejsca, w którym strefa gastronomiczna (nowość w ofercie sieci Kolportera) zostanie naturalnie wkomponowana w punkt sprzedaży prasy. Top Presso to nowoczesny designem, dobre oświetlenie i przyjemna dla oka kolorystyka. Przestrzeń jest szersza niż w przeciętnym saloniku prasowym, co umożliwia wygodne zrobienie zakupów. Część gastronomiczna została zaprojektowana tak, aby można było wygodnie przejrzeć gazetę i wypić dobrej jakości kawę.

projekt nowy salon top presso

Przy projektowaniu Top Presso skoncentrowaliśmy się na potrzebach klienta. Zależy nam, aby w każdym miejscu saloniku czuł się on komfortowo. Punktem wyjścia jest diagnoza potrzeb klienta, stworzenie jego profilu (tzw. persony), a następnie przeanalizowania całokształtu jego doświadczeń z marką, przenosząc je na schemat tzw. mapy podróży konsumenta. To jest także miejsce na zdiagnozowanie emocji, które pojawiają się w umysłach konsumentów podczas kontaktu z marką. Dzięki temu łatwo lokalizujemy potencjalne bariery zakupowe i je usuwamy.

Hasło przewodnie dla strefy Top Presso brzmi: „Twoja przerwa, Twój przystanek”. Wybrana kolorystyka wnętrza realizuję tę obietnicę, łącząc antracytowe meble z akcentami w kolorach charakterystycznych dla logo Kolportera: czerwonym i żółtym. Dodatki w kolorze patynowanego drewna  nadają salonikowi przytulny charakter. Koncept dedykowany jest przede wszystkim placówkom znajdującym się w lokalizacjach o dużym natężeniu przechodniów: szpitalach, stacjach metra, dworcach, lotniskach czy biurowcach.

top presso nowy projekt branch brothers

W ostatnim miesiącu otwarto nowe saloniki Top Presso w Warszawie, na stacjach Metra: Dworzec Wileński, Rondo ONZ,  Świętokrzyska oraz w Jeleniej Górze.

Przeczytaj także:

  1. Mapa doświadczeń klienta - czym jest i jak ją tworzyć?
  2. Doświadczenie zakupowe klienta - magia, która dzieje się w sklepie

PS. A jeżeli chcesz wiedzieć więcej o tym jak pracujemy oraz jak poprawiamy sprzedaż w sklepach i oddziałach - zapoznaj się z naszą usługą - Projektowanie punktów sprzedaży -

2016-03-15

Joanna Bociąg joanna.bociag@branchbrothers.pl

Joanna Bociąg – absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Psychologii biznesu dla menedżerów, Marketingu strategicznego na rynku farmaceutycznym oraz Prognozowania trendów w obszarach mody i designu. W Branch Brothers prowadzi zarówno projekty operacyjne jak i doradcze w zakresie budowania dobrego shopping experience, realizując różnorodne działania jako konsultant i project manager. Jest zwolenniczką myślenia „out of box” i współpracy z ludźmi w oparciu o ich silne strony.

Zapisz się do newslettera

1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Branch Brothers Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą w Poznaniu (60-319, ul. Ptasia 10) moich danych osobowych wskazanych w formularzu w celach marketingowych. Podanie danych jest dobrowolne. Oświadczam, że zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, aktualizowania, uzupełniania, a także żądania zaprzestania ich przetwarzania.

2. Wyrażam zgodę na otrzymywanie na moje konto poczty elektronicznej informacji handlowej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. 2013 poz. 1422 ze zm.) wysyłanej przez Branch Brothers Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą w Poznaniu (60-319, ul. Ptasia 10) w imieniu własnym oraz na zlecenie innych osób.

3. Wyrażam zgodę na używanie przez Branch Brothers Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą w Poznaniu (60-319, ul. Ptasia 10) telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, których jestem użytkownikiem, dla celów marketingu bezpośredniego zgodnie z art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz.U. 2014 poz. 243 ze zm.).

4. Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem i akceptuję jego treść.

©2015 BranchBrothers

Doradztwo marketingowe – Truszkowski Consulting Group | Prowadzenie Google AdWords – Adpresso