Światowy Dzień Customer Experience!
Bartłomiej Dudka
3 października – to właśnie dzisiaj obchodzimy Światowy Dzień Customer Experience! CX Day to przede wszystkim święto firm, które tworzą najlepsze i niezapomniane doświadczenie klientów. To także święto samych klientów – bo to oni stają się inspiracją, bo to ich potrzeby są najważniejsze, bo to dla nich kreujemy najlepsze doświadczenie zakupowe! Dlatego to właśnie dziś przybliżymy idee zarządzania doświadczeniami klientów i rozdając prezenty zachęcimy do wdrażania jej struktury firmy :)
CX Day to światowe wydarzenie, święto uświadamiające nam, dlaczego customer experience jest tak ważne – dla firm, dla pracowników i przede wszystkim dla klientów. Święto zostało ustanowione przez Customer Experience Professionals Association (CXPA), założoną w 2011 roku organizację non-profit zajmującą się szerzeniem idei Doświadczenia Klienta.
Co jest najważniejsze w biznesie? Czy Twoi pracownicy są zaangażowani? Czy masz obsesję na punkcie swoich klientów? – to pytania zadawane przez profesjonalistów CX nad którymi warto się zastanowić, poznając równocześnie idee zarządzania doświadczeniami:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=14&v=bv6bBtIeOS0
W Branch Brothers mówimy, że Customer Experience to nasza pasja, wiedza i praktyka. Poznajemy potrzeby klientów, niwelujemy bariery zakupowe i dbamy o jak najlepszy kontakt z marką na każdym etapie ścieżki klienta (tutaj warto przypomnieć wpis – mapa doświadczeń klienta, czym jest i jak ją tworzyć?).
CX Day to święto, które obchodzimy przez cały rok, ale to dzisiaj, w tym szczególnym dniu chcemy zachęcić do tego wszystkich, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z customer experience. W jaki sposób?
Z okazji CX Day do końca miesiąca oferujemy 20% rabatu na szkolenia z zakresu Customer Experience oraz badania zachowań klientów w miejscu sprzedaży.
Dowiedz się więcej, poznaj swoich klientów i już od dziś – buduj najlepsze doświadczenia zakupowe!
Przeczytaj także:
- Customer Experience, jak wpływa na wyniki firmy?
- Badania przestrzeni sklepu – kiedy warto w nie inwestować?
- 6 elementów, które budują doświadczenie klienta i pomagają zwiększyć sprzedaż
2017-10-03
Bartłomiej Dudka bartlomiej.dudka@branchbrothers.pl
Dyrektor zarządzający Branch Brothers. Absolwent politologii i marketingu na Uniwersytecie A. Mickiewicza w Poznaniu oraz zarządzania projektami. Team leader skoncentrowany na zespole oraz doradca w dziedzinie zwiększania skuteczności komunikacji marketingowej.