Dlaczego warto inwestować w customer experience?

Joanna Bociąg

Kreowanie doświadczeń z marką wiąże się z oferowaniem holistycznych wartości - zmysłowych, emocjonalnych, relacyjnych i tych funkcjonalnych. Współcześnie znaczenie ma nie tylko efekt ceny i użyteczności, ale przede wszystkim - kreowanie doświadczeń. 

Prezes i Dyrektor zarządzający Ford Motor Compny powiedział: "w latach 80 wyróżnikiem była jakość. W latach 90 - marka. uważam, że w pierwszej dekadzie XXI wiek wyróżnikiem będzie doświadczenie klienta.” I dużo w tym racji, bo współcześni konsumenci poszukują dostawców, którzy będą dostarczać doświadczenia i wartość emocjonalną. 
Oznacza to, że obecnie najbardziej pożądanymi wartościami są doświadczenia klienta.

Odpowiadając na pytanie zawarte w temacie: dlaczego warto inwestować w customer experience?

Na doświadczenie klienta składa się wiele elementów (między innymi atmosfera w sklepie, obsługa klienta, komfort kupujących), o które należy zadbać. A na koniec: inwestycja w customer experience to mały koszt przy możliwości sporego zysku :)

A jeżeli interesuje Cię temat doświadczenia klienta, przeczytaj także inne artykuły na naszym blogu: Jak wykreować dobre customer experience oraz o zarządzaniu doświadczeniami klienta.

2016-09-06

Joanna Bociąg joanna.bociag@branchbrothers.pl

Joanna Bociąg – absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Psychologii biznesu dla menedżerów, Marketingu strategicznego na rynku farmaceutycznym oraz Prognozowania trendów w obszarach mody i designu. W Branch Brothers prowadzi zarówno projekty operacyjne jak i doradcze w zakresie budowania dobrego shopping experience, realizując różnorodne działania jako konsultant i project manager. Jest zwolenniczką myślenia „out of box” i współpracy z ludźmi w oparciu o ich silne strony.

Zapisz się do newslettera

1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Branch Brothers Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą w Poznaniu (60-319, ul. Ptasia 10) moich danych osobowych wskazanych w formularzu w celach marketingowych. Podanie danych jest dobrowolne. Oświadczam, że zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, aktualizowania, uzupełniania, a także żądania zaprzestania ich przetwarzania.

2. Wyrażam zgodę na otrzymywanie na moje konto poczty elektronicznej informacji handlowej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. 2013 poz. 1422 ze zm.) wysyłanej przez Branch Brothers Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą w Poznaniu (60-319, ul. Ptasia 10) w imieniu własnym oraz na zlecenie innych osób.

3. Wyrażam zgodę na używanie przez Branch Brothers Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą w Poznaniu (60-319, ul. Ptasia 10) telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, których jestem użytkownikiem, dla celów marketingu bezpośredniego zgodnie z art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz.U. 2014 poz. 243 ze zm.).

4. Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem i akceptuję jego treść.

©2015 BranchBrothers

Doradztwo marketingowe – Truszkowski Consulting Group | Prowadzenie Google AdWords – Adpresso