Branch Brothers partnerem merytorycznym studiów podyplomowych SWPS!
Iwona Kliś
Psychologia zachowań konsumenckich, podstawy merchandisingu czy tworzenie briefu projektowego – to tylko niektóre z przedmiotów prowadzonych przez Branch Brothers w trakcie studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS „Visual Merchandising (Kreowanie przestrzeni handlowej)”.
Cel? Edukowanie i przygotowanie słuchaczy do tworzenia strategii sprzedaży, projektowania i zarządzania customer experience w punkcie handlowym.
Kierownikami kierunku są Joanna Bociąg oraz Bartłomiej Dudka z Branch Brothers.
Studia są współrealizowane przy współpracy ze School of Form, zaś autorką programu jest Agnieszka Jankowiak-Kaczmarek, wieloletni praktyk w dziedzinie VM.
„Na studiach dowiecie się w jaki sposób projektować i zarządzać Visual Merchandisingiem (VM) w punkcie sprzedaży, poznacie metody i techniki pozwalające poprawić komfort zakupów i zwiększyć sprzedaż. Dowiecie się, jak praktycznie pozyskać wiedzę o zachowaniach klientów i przełożyć ją na zaprojektowanie najlepszych doświadczeń zakupowych” – przekonują organizatorzy studiów.
Słuchacze mają szanse poznać ze strony teoretycznej jak i przede wszystkim praktycznej zasady projektowania doświadczeń użytkownika, podstawy zarządzania szeroko pojętym Visual Merchandisingiem oraz systemy komunikacji (oznaczenia i komunikacja marketingowa). A to dopiero początek przygody z projektowaniem VM!
Design Thinking i praca z moodboardem to kolejne elementy tworzenia najlepszych doświadczeń wzrokowych ;)
To ogromna przyjemność dzielić się tym jak pracujemy, przekazywać wiedzę z zakresu visual merchandisingu i customer experience oraz wpływać na przyszłość projektowania przestrzeni zakupowych!
Niezmiennie potwarzamy, że te właśnie elementy projektowania sklepów to nasza wiedza, pasja i praktyka.
Więcej o studiach można przeczytać na stronie Uniwersytetu SWPS (link):
- Studia podyplomowe: Visual Merchandising. Kreowanie Przestrzeni Handlowej -
Przeczytaj także :
2017-11-08
Iwona Kliś iwona.klis@branchbrothers.pl
Absolwentka Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna. W Branch Brothers prowadzi projekty zarówno marketingowe jak i doradcze. Project manager cyklu spotkań Designing Customer Experience poświęconych projektowaniu przestrzeni sprzedaży zgodnie z zasadami Visual Merchandisingu.