Akademia Zarządzania CX na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu!

Joanna Bociąg

Customer experience to coraz popularniejszy trend wśród polskich firm. Dbanie o potrzeby klientów, analizowanie ich zachowań i niwelowanie barier zakupowych to bez wątpienia niezbędne elementy współczesnego przedsiębiorstwa. Nic więc dziwnego, że młodzi ludzie, wchodzący dopiero w świat zarządzania biznesem chcą zgłębić tajniki doświadczenia klienta i już od samego początku, efektywniej wprowadzać te zasady w życie.

W odpowiedzi na te właśnie potrzeby studentów Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu wspólnie z Branch Brothers rozpoczął certyfikowany cykl wykładów i warsztatów „Akademia Zarządzania Customer Experience”. Od samego początku celem było przybliżenie studentom idei doświadczenia zakupowego i wytłumaczenia jak przestrzeń sprzedaży wpływa na zachowania kupujących. Idea, ku radości organizatorów już od samego początku spotkała się z dużym zainteresowaniem!

Czego można się nauczyć?

W programie Akademii Zarządzania Customer Experience znajdują się zagadnienia z visual merchandisingu, user experience, kształtowania ścieżki zakupowej klienta oraz narzędzi badawczych pozwalających na mierzenie skuteczności działań. Podsumowaniem wykładów i warsztatów jest praca zaliczeniowa, w której słuchacze muszą wykorzystać w praktyce całą zdobytą wiedzę.

„To świetne i budujące doświadczenie, prowadzić zajęcia dla tak świadomej, rządnej wiedzy i przede wszystkim zdolnej grupy młodych studentów! Przyznam szczerze, że byłem zaskoczony poziomem końcowych prac zaliczeniowych, kursanci naprawdę ‘wczuli się’ w zadanie!” – powiedział Bartłomiej Dudka, dyrektor zarządzający Branch Brothers. 


W trakcie wykładu AkademiI Zarządzania Customer Experience – prowadząca Joanna Bociąg (fot. DotSite)

Jednak same wykłady to nie wszystko. W trakcie zajęć studenci musieli stworzyć profil persony, przejść z nim całą ścieżkę zakupową, by na końcu stworzyć pełną mapę doświadczeń klienta. Dzięki temu mieli szanse w praktyce poznać metodę Design Thinking i „wejść w buty” klienta.

A jak odbierali szkolenie sami zainteresowani? - Godzinne zajęcia to zdecydowanie za mało! Tak fajnie przygotowane zajęcia powinny trwać dłużej – napisał jeden z absolwentów po Akademii.

To najlepsza rekomendacja i przy okazji największa motywacja dla nas, aby Akademia Zarządzania Customer Experience na stałe wpisała się w program zajęć na Uniwersytecie Ekonomicznym! Pierwsze kroki już za nami ;)

O kolejnej edycji wydarzenia z pewnością będziemy informować na naszej stronie internetowej oraz na stronie Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (link)

Przeczytaj także:

2017-09-12

Joanna Bociąg joanna.bociag@branchbrothers.pl

Joanna Bociąg – absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Psychologii biznesu dla menedżerów, Marketingu strategicznego na rynku farmaceutycznym oraz Prognozowania trendów w obszarach mody i designu. W Branch Brothers prowadzi zarówno projekty operacyjne jak i doradcze w zakresie budowania dobrego shopping experience, realizując różnorodne działania jako konsultant i project manager. Jest zwolenniczką myślenia „out of box” i współpracy z ludźmi w oparciu o ich silne strony.

Zapisz się do newslettera

1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Branch Brothers Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą w Poznaniu (60-319, ul. Ptasia 10) moich danych osobowych wskazanych w formularzu w celach marketingowych. Podanie danych jest dobrowolne. Oświadczam, że zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, aktualizowania, uzupełniania, a także żądania zaprzestania ich przetwarzania.

2. Wyrażam zgodę na otrzymywanie na moje konto poczty elektronicznej informacji handlowej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. 2013 poz. 1422 ze zm.) wysyłanej przez Branch Brothers Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą w Poznaniu (60-319, ul. Ptasia 10) w imieniu własnym oraz na zlecenie innych osób.

3. Wyrażam zgodę na używanie przez Branch Brothers Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą w Poznaniu (60-319, ul. Ptasia 10) telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, których jestem użytkownikiem, dla celów marketingu bezpośredniego zgodnie z art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz.U. 2014 poz. 243 ze zm.).

4. Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem i akceptuję jego treść.

©2015 BranchBrothers

Doradztwo marketingowe – Truszkowski Consulting Group | Prowadzenie Google AdWords – Adpresso